سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    روسری سفید

    شعری از

    حامد امیریان خاموش

    از دفتر روسری سفید(غزل) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۱۱۶۲۵۴
      بازدید : ۲۱۱   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب حامد امیریان خاموش


    از پس ناامیدیت میطلبی امید را
    بر سر موی مشکی ات روسری سفید را 
    خنده بزن به آینه  تا به خیال ماه نو 
     
    پهن کند به شام غم سفره ی صبحِ عید را
    از پس خویشتن درا باز به دف بزن مها 
    باز بگو که عاشقی باز بده نوید را
    بوسه به دست و پای او عین نماز  واجبم 
    از گل گونه های تو غنچه کسی که چید را 
    از دل و جان خریده ایم ازتو به جسم و جان خود 
    فحش و سزا و ناسزا هرچه به مارسید 
    من نه چو یوسفم ولی همچو عزیز مصر شو 
    باز ببر تو با خودت بنده ی زر خرید را 
    شب چو ستاره پر بود ماه ولی فقط یکی 
    داده فنا تمام عمر ، آنکه تورا ندید را
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۳۴
    درود بزرگوار
    جالب و زیبا بود خندانک
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۶
    ممنون از لطف دائم شما
    جناب استکی عزیز
    ارسال پاسخ
    آرزو عباسی ( پاییزه)
    سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۵:۰۲
    سلام و درود بر شما ادیب گرامی خندانک
    قلمتان همواره نویسا به مهر خندانک
    برقرار باشید و سبز خندانک
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۶
    درود برشما
    سایه ی مهرتون مستدام
    ارسال پاسخ
    علی نظری سرمازه
    چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶
    داده فنا تمام عمر
    آنکه تو را ندید را
    خندانک خندانک خندانک
    درود بیکران
    حامد امیریان خاموش
    حامد امیریان خاموش
    چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱
    ممنونم از شما
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0