سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      بی تابی

      شعری از

      حسین فریدونی

      از دفتر در ساحل احساس نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۱۱۵۰۹۲
        بازدید : ۱۰۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین فریدونی

      بی تابی
       
      زیر آفتاب تابان
      سوار بر تاب
      بی تاب هستی
      کتابی در دست
      هی تاب می خوری
      تاب تاب می خوری
      و بی تابی می کنی
      بی تاب کتابی
      تاب و تحمل نداری
      بتاب ای آفتاب عالمتاب!
       
                            سروده: حسین فریدونی
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۸
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹
      درود .
      جملات ِ مفهومی مشخصی برای کلمه تاب .
      سرودید .
      که از مشخصه ها و جمله های شناخته شده تاب می‌توان به
      بی‌تابی. تاب و توان . بی تاب شخصی بودن ،
      اشاره کرد
      ولی زیر آفتاب تابان و کتابی در دست، و تاب تاب خوردنّ از مفهوم (تاب ) خارج بود که مشخص بود
      پس با این دید که این سه جمله از مفهوم تاب خارج است اصل و نفس سروده شما با (کلمه تاب بوده است) و نه مفهوم تاب به معنی توان .

      موفق و مؤید باشید خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۱۰
      درود بر شما ادیب گرامی خندانک
      طبع‌تان مانا خندانک
      برقرار باشید و سبز خندانک
      علی نظری سرمازه
      دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵
      درود شاعر گرامی
      بتاب ای آفتاب عالمتاب خندانک خندانک خندانک
      زلیخا رامیار،امید سحر
      سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۴
      سلام ودرود شاعر توانا
      سروده ای زیبا وجالب از قلمتان خواندم
      بمانید به مهر مهربان
      خندانک
      زهره دهقانی ( شادی)
      سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۹
      سلام و درود بر شما شاعر ارجمند
      زیبا و دلنشین💐💐💐
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0