سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      باتوگلزاریست این دل

      شعری از

      بهمن بیدقی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ۰۷:۱۰ شماره ثبت ۱۱۳۴۱۳
        بازدید : ۹۲   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهمن بیدقی

      با توگلزاریست این دل
       
      بی تو، بی معنایی ،
      می سوزاندم
      بی تو بی رعنایی ،
      می سوزاندم
      بی تو این تنهایی ،
      می سوزاندم
       
      بی توعرضی نیست ،
      دراین راهِ دراز
      بی تو این کفرِ دمق ،
      می ‌پوساندم
      بی تو دفن میشوم ،
      زیرِ بارِحجمِ این سقوطِ سختِ بهمن
      اینهمه برف ،
      لباسی از مرگ ،
      می پوشاندم
       
      بی تو این ابلیسِ پُرعقده ز آدم ،
      به انبوهِ سترگِ زجرها ،
      می دوزاندم
       
      بی تو این قلب ، دگر
      دیگی ست ز آبجوشی سوزان
      هیزمِ گناه ، دائم ،
      می جوشاندم
       
      با تو گُلزاری ست این دل
      پُر ز تو
      این دقیقاً همان حالی ست که من ،
      درظاهر، همان آدمی هستم که بودم
      فقط افکارم به تو مِیل ‌نموده
      عطرِ خوشبوی تو حتی ،
      شهدِ شیرینِ شهادت را ،
      می نوشاندم
       
      بهمن بیدقی 1401/6/17
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0