سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مادر

      شعری از

      رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      از دفتر پهنه ی عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۳۹ شماره ثبت ۱۱۱۱۹۶
        بازدید : ۱۴۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

      مادر 
      نوشتم شاپرک، مادر
                       فرشته یا ملک ، مادر
      نوشتم روی قلب خود
                       رفیق بی کلک ، مادر
      عیار عاشقی هستی
                       تویی سنگ محک مادر
      شبیه شمع می سوزی
                        ندارم هیچ شک مادر!
      پدر نان ست در سفره
                     تو هم هستی نمک مادر!
      فدای گرمی عشقش
                       خدایی هست تک مادر!
      شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      در وصف مادر خندانک
      مهرداد عزیزیان
      دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳
      درود
      زیبا بود 🌺🌺🌺
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۵۴
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شماشاعرگرامی
      سروده از مادر
      گل خوش بوی
      گلخانه است
      شمع روشن
      برای دل و خانه است
      در دل
      جاودانه است
      عطرمادر،عشق
      جانانه است
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      احسان فلاح رمضانی
      دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۳۵
      درودها بر شما خندانک خندانک
      چه زیباست از مادر گفتن و در مقام مادر سرودن خندانک
      عالی بود خندانک
      موفق باشید خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۰۵:۵۴
      سلام آقای چهارمحالی عزیز خندانک
      خدایی هست تک مادر خندانک خندانک خندانک
      زیبا سرودید خندانک
      سلامت و شاد باشید خندانک
      مریم کاسیانی
      سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ۱۳:۱۷
      درود بر شما
      زیباست و ارزشمند
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0