سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 6 خرداد 1403
    19 ذو القعدة 1445
      Sunday 26 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۶ خرداد

        حادثه

        شعری از

        سامان صالحی س سکوت

        از دفتر رستاخیز تلخ نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۱۱۱۱۵۰
          بازدید : ۹۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سامان صالحی س سکوت
        آخرین اشعار ناب سامان صالحی س سکوت

        جا مانده بود
        کشاله ی خورشید
        در تردیدِ رفتن و ماندن
        بر دریچه ی غروب.
        و شب
        آبستنِ هولناکِ حادثه...
        در انتظار مردنِ خورشید
        پا به پا می کرد.
         
        سامان صالحی(س.سکوت)
        از کتاب ماهی آبهای تلخ
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و پر معنی بود خندانک
        سامان صالحی س سکوت
        سامان صالحی س سکوت
        شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۵۳
        درود شاعر گرامی. سپاسگزارم از نگاه پرمهرتان. باعث افتخار هست که شعر خرد بنده را خواندید.
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای بزرگوار
        شاد وسرود خوان شاعرا
        چون جامِ مینا آمده
        همچون نسیم نو بهار
        سپیده ی زیبا آمده
        خندانک خندانک خندانک
        سامان صالحی س سکوت
        سامان صالحی س سکوت
        شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴
        درود و سپاس بیکران جناب شاعر.برقرار باشید
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0