جمعه ۱۱ آبان
تولدهای خسته ام شعری از مهدی اسلامی (مهدیار)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۱۰۷۵۶
بازدید : ۷۰۵ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر مهدی اسلامی (مهدیار)
آخرین اشعار ناب مهدی اسلامی (مهدیار)
|
در سکوتی داغ این بار نشسته ام
زیر سقف کاذب پر از جرم های حاصل از آهم
و عجیب لم داده ام
بر بالش نقش بسته از خون های چشمانم
و چشمانم خیره
هم بر من و هم بر تو
که در جوار بی غیرتی ها
منقرض گشته
نسخه ی دیگرمان
در صحرای سوزان آفریقا
باشد که عوض شود کمی
طریق اندیشه ام
هیچ برایم مهم نباشد
بیگانه بمیری
یا در وطن ات
مهم نیست
در دست فقیر پسر همسایه ات
فلافل باشد
یا گاز گرفته شده ی موتوری تک چرخ
میخواهم استراحت کنم
خسته ام کرد
سگال افکار کپک زده ات
که روح هر انقلابی را
به پرواز وا می دارد
اسد
دست مرا نیز بگیر
بگذار چو شیری جوانمرد
غرّش کنم
تا عاشقم شود
کلاغ سیاه بخت پیر کینه دار این خانه
که صادقانه تبریک میگوید
تولد های خسته ام را
1392/1/9
به مناسبت
بیست و پنجمین سال
عروج شکوهمندانه ی
نفس های جوان ناکامم
1392/1/14
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.