جمعه ۱۱ آبان
چهار طرح شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۱۴ شماره ثبت ۱۰۱۹۱
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهار طرح از:خالدبایزیدی(دلیر)
1-
طرح
برچوبه ی دار
آ نقد ر
به خورشید نگاه کرد
تا خو رشید
با نگا هی غمنا ک
با لا ی سرش
به نماز ایستاد
....................................................
2-
طرح
آن همه عکس ا ندا ختیم
تا دست کم
د ر خا طر ه ها بما نیم
اما چه سو د که خا طره ها هم
بر عکس بو د؟!
.........................................................
3-
طرح
عا د ت کر ده ام که هر شب
زیر پلکها یت
تا سپید ه دم
بخواب بروم
.................................................
4-
طرح
ا ز ریزه ریزه های
شیشه ی تنها یی دل خویش
خو د را
به کنا ر ی می کشم
(انتخاب از مجمو عه شعرم «تبسم تاکستان»سا ز ما ن ا نتشا را ت ایران جا م -تهرا ن...1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.