سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    💠 شَلغم 💠

    شعری از

    سید هادی محمدی

    از دفتر رباعیات نوع شعر رباعی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۱۲۹۴۳۲
      بازدید : ۱۶۰۱۷   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    صدای ارسالی شاعر:
    بسم الله الرحمن الرحیم 
     
     
     
    بر فاتحه ی عشقِ تو هر دَم صلوات 
     
    صد مرتبه بر شکلک آدم صلوات 
     
    با سرفه ی عاشقی کُلاهم افتاد 
     
    بر حادثه‌ی شِفای شلغم صلوات 
     
     
     
    #سید_هادی_محمدی 
     
     
     
    پی نوشت :
     
    ​​​​از ردیف صلوات برخی شاعران دیگر استفاده کرده اند. 
     
    ۲۴
    اشتراک گذاری این شعر
    ۴۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    افسانه پنام (مولد)

    ،

    طاهره حسین زاده (کوهواره)

    ،

    محمد اکرمی (خسرو)

    ،

    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق

    ،

    یاسر کریمی

    ،

    جواد مهدی پور

    ،

    محسن ابراهیمی اصل (غریب)

    ،

    نرگس زند (آرامش)

    ،

    مرتضی میرزادوست

    ،

    جمیله عجم(بانوی واژه ها)

    ،

    پروانه آجورلو

    ،

    سیاوش آزاد

    ،

    سید هادی محمدی

    ،

    علیرضا محمودی

    ،

    محمدرضا آزادبخت

    ،

    مهدیس رحمانی

    ،

    محمودرضا رافعی (رافع)

    ،

    مجید بهلول (میثم)

    ،

    مریم عادلی

    ،

    محمد باقر انصاری دزفولی

    ،

    احسان فلاح رمضانی

    ،

    بهــاره طـــلایـی زیدی

    ،

    علی نظری سرمازه

    ،

    مهدي حسنلو

    ،

    فریباایازی روزبهانی

    ،

    معصومه خدابنده

    ،

    مهرداد عزیزیان

    ،

    محمدکریمی (پویا)

    ،

    عباسعلی استکی(چشمه)

    ،

    جواد کاظمی نیک

    ،

    بهرام معینی (داریان)

    ،

    عباس ترکاشوند

    ،

    پژمان بدری

    ،

    علی مزینانی عسکری

    ،

    رسول دبیر (نافذ)

    ،

    ساسان نجفی(سراب)

    ،

    طوبی آهنگران

    ،

    میثم علی یزدی (آیت)

    ،

    شهرام بذلی

    ،

    علی شاهی تخلص(محزون)

    ،

    فرامرز عبداله پور

    ،

    محمد امیری

    ،

    فاطمه گودرزی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0