سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 23 خرداد 1403
    6 ذو الحجة 1445
    • شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دستور آمريكا به دست مأموران آل سعود، 1366 هـ ش ـ برابر با 6 ذي الحجه 1407 هـ ق
    Wednesday 12 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۲۳ خرداد

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      تقدیم به شاعره بحرینی
      ارسال شده توسط

      عباس یزدی (طوفان)

      در تاریخ : شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۳۵
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۹۲۰ | نظرات : ۹

      کاش دروغ باشد! کاش اخبار بحرین و یمن و لیبی دروغ باشد! کاش دروغ باشد که «آیات القرمزی» را جلوی چشم مادرش گرفتند و بردند نیروهای آل الشیطان...!

      کاش دروغ باشد آنچه از سرنوشتش می گویند! کاش ما نشنیده بودیم نهیب علی(ع) را که تن مردان مسلمان را ۱۴۰۰ سال است می لرزاند که چرا نمردید از درد ربودن خلخال از پای زن یهودی! و الان چه کنیم از این درد! از درد ربودن دختر شیعه! از درد ... 

      کاش دروغ می بود که رقیه(س) سیلی خورده از دست اجداد آل سعود و آل خلیفه! کاش دروغ می بود آنچه بر زینب (س) رفت در شام! کاش دروغ بود روضه گوش و گوشواره! کاش دروغ بود روضه خیمه ی نیم سوخته! کاش دروغ بود روضه عصر عاشورا! کاش دروغ بود روضه کوچه مدینه و سیلی به مادر! کاش دروغ بود روضه ی در و دیوار! کاش ... 

      کاش چشم نداشتیم که ببینیم و گوش که بشنویم، شاید دیگر تکلیفی هم نمی داشتیم! گویا گِل سرنوشت شیعه را با درد و رنج سرشته اند! گویا قرار است محک بزنند عیار غیرت مردان عالم را ! و عیار مسلمانی ما را!
      اگر که گفته اند «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»، پس همیشه عاشورایی هست که در کربلای امتحان، باید ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام زمانت را لبیک بگویی! که اگر تعلل کنی از کاروان عشق جا خواهی ماند.

      القرمزی در شعری که در جمع تحصن کنندگان میدان شهدا ( اللولو ) قرائت کرد ، از سیاست های دولت بحرین انتقاد کرد و شیخ خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر این کشور را به طور مستقیم هجو کرد.


      شایان ذکر است وی در دانشکده تربیت معلم تحصیل می کند و با لهجه محلی بحرینی شعر می سراید و از شهرت قابل توجهی در کشور برخوردار است. وی در چند ماه اخیر فعالیت گسترده ای در میدان \"اللولوء\" داشته و پیش از ربوده شدن توسط نیروهای امنیتی، چندین بار تهدید شده بود.

      قابل ذکر است پدر وی نیز از شعرای نسبت سرشناس بحرین به شمار می رود و در دهه های 90 قرن گذشته میلادی به دلیل اشعاری که علیه رژیم \"آل خلیفه\" سروده بود، چندین بار بازداشت و مورد شکنجه قرار گرفت.

      کاربران محترم می توانند با مراجعه آدرس اینترنتی http://www.youtube.com/watch?v=K8-qOerX3xI کیلیپ شعرخوانی خانم \"آیات القرمزی\" در میدان \"اللولوء\" منامه را مشاهده کنند.


       

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۳۳۹ در تاریخ شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۳۵ در سایت شعر ناب ثبت گردید
      ۰ شاعر این مطلب را خوانده اند

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0