سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        سوختیم

        شعری از

        فاطمه محمدی مقدم

        از دفتر رستار نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۱۱ شماره ثبت ۹۹۹۹۲
          بازدید : ۲۹۰   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه محمدی مقدم
        آخرین اشعار ناب فاطمه محمدی مقدم

        سوختیم در این مهلکه هرچند کسی آب نشد
         ای زندگی این بَطنِ پر از خونِ توسیراب نشد؟
        چَشم من تا سحر از شدت غم خواب نرفت
        یک‌ دم آن چشم تبهکار تو بیخواب نشد؟
        به چه جرمی تو مرا هین نفس اجبار کنی؟
        من که عمری سخنم جز گفتن انکار نشد!
        مانده ام در پس این ظلم و جگر پارگیم
        گرچه این خانه مرا محرم اسرار نشد
        مانده ای گوش کنی صحبت آزادگیم؟
        خواستم داد شوم گرچه به اجبار نشد
        شعله افتاد میان باغ ولی صاحبِ باغ
        دیرگاهیست که خوابیده و بیدار نشد!!
        ✍🏻فاطمه محمدی 
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۱
        درود بانو
        به شعر ناب خوش آمدید
        موفق باشید خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۲
        درود بر شما خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۵۰
        درود برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ندا آزاد
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۲
        درود برشما خندانک
        مجتبی شهنی
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱
        درود فراوان بانو گرامی
        بسیار
        زیبا
        بود خندانک
        مجتبی شهنی
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱
        به شعر ناب هم خوش آمدید بانو گرامی خندانک خندانک خندانک
        محمد خسروی فرد
        شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۴۷
        خیلی زیبا
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۲۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۲۸
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0