سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    کلاغ

    شعری از

    حسن نوروزنیا

    از دفتر حرف دل نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۹۲۹۰۵
      بازدید : ۲۱۱   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسن نوروزنیا
    آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا

     
    زده فریاد کلاغ
    سر آن بید بلند
    لانه ای ساخته ازچوب چنار

    فصل پاییزی سرد
    سخت درحال شعار
    خوانده آواز به مرگ

    مرگ بر روباه
    مرگ مرگ مرگ

    به خیالش که دوباره اورا
    نکند قصد فریبش روباه
    بزند چنگ برآن قطعه پنیر
    سر آن دزدی روباه شده پیر

    همه جا دزد  دزد دزد
    بشود خار  خار   خار
    کار هر روز کلاغ
    شده اندوه  و شعار

    آذر ۹۹






     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
    موثر و پر معنی خندانک
    رامینه خوشنام
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰
    درود شاعر گرامی
    زیبا سرودید
    برقرار باشید 🌹 🌹
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۳۸
    قلم توانا
    شعرزیبا
    همیشه برقرارباشید
    شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴
    سلام
    زیبا بود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۴۸
    به خیالش که دوباره اورا
    نکند قصد فریبش روباه
    بزند چنگ برآن قطعه پنیر
    سر آن دزدی روباه شده پیر

    درود بی نهایت به شما جناب نوروز نیای بزرگوار

    زیبا سروده ایید

    قلمتان ماندگار 🌹💫🌹💫
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0