جمعه ۱۱ آبان
نور امید شعری از مهدی مریدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۱۳ شماره ثبت ۸۶۶۸۴
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی مریدی
|
باز کن این پنجره را !
بگذار که نوری ز امید
رخ زند بر رخ دلخسته ی من
تا در این ظلمت افغان
بوسه ای شیرین زند بر لب من
باز کن این پنجره را !
تا که نوری ز امید
در نَوَردد دل چون ظلمت من
تا که از خاک غریب دل من
دانه ای رشد کند ،
ریشه زند در باور من
تا شَود در دل چون کویر من
بیشه ای سبز شاید
شاد کند این دل خشکیده ی من
تا بهاران بخواند مست و مدهوش
بلبل عاشق دل دیده ی من
تا که گل از بر این چشمه براید شاید
ناز کند عشوه بیاید شاید
خسته ای چون قفس آزاد شود
پر کشد سوی سماء دل من
باز کن پنجره را!
که بتابد نور امیدی
بر کویر دل من
■ مهدی مریدی
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر میکنم حرف شما هم درسته امیدوارم در اشعار بعدی از نظراتتون بهره ببرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید