سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        امیر المومنین

        شعری از

        علی اکبر فلاحی(پیرزاد)

        از دفتر گل واژه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ۰۷:۵۰ شماره ثبت ۶۷۲۹۰
          بازدید : ۲۹۶   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی اکبر فلاحی(پیرزاد)
        آخرین اشعار ناب علی اکبر فلاحی(پیرزاد)

        علی فتح المبین است،علی سردار دین است
        ولی الله خاتم،امام راستین است
         
        به کنج سجده گاهش،ملایک صف کشیده
        به تکبیر قیامش ،به پا روح الامین است
         
        شب معراج مولا، به عرش کبریایی 
        علی آن پرده دار و شه والا نشین است 
         
        علی مولود کعبه، علی خود قبله گاه است
        به محراب نگاهش ، فلک سر بر زمین است 
         
        علی قرآن ناطق،علی برهان قاطع
        به تحسینش دمادم ،هزاران آفرین است 
         
        علی، ساقی کوثر،شفیع روز محشر
        اسد الله غالب ،امیر المومین است 
         
        علی باب الحوایج،علی راز العجایب
        که در تفسیر قرآن ،همان علم الیقین است
        پیرزاد
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0