جمعه ۱۱ آبان
خط احساس شعری از هانیه عباس آبادی
از دفتر عاشقانه نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۶۶۶۳۶
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر هانیه عباس آبادی
آخرین اشعار ناب هانیه عباس آبادی
|
بر لب شعری رویایی ست
در فکر یک شیدایی ست
من با قلم حرف میزنم
حرفم پر از تنهایی ست
حال من از شعرم شنو
خالی شو از این حال نو
در ذهنم دارم صد حرف نو
لیکن ندارد گوش شنو
در هم بریزیم از خود گريختم
شاید دوباره طرحی نو ریختم
بس خط زدم تا نشنوم حال خودم
در خود تمام خط،خط خطی شدم
در شعر عاشق گم شدم
خود جازدن!! این قصه را از بر شدم
اما دريغ از حال خود
افسوس! نبودم دلدار خود
سرها همه از حرف پر است
اما شنیدن خارج از تحمل است
من هستم و کاغذ و قلم
من از ازل از خاک و گلم
شعرم نداردشاید عروض
لیکن سخن هست چاک دوز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.