سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 22 خرداد 1403
    5 ذو الحجة 1445
      Tuesday 11 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        سه شنبه ۲۲ خرداد

        حافظیه

        شعری از

        غلامعلی بهروزی

        از دفتر شیراز من نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ ۲۱:۱۹ شماره ثبت ۶۱۳۸
          بازدید : ۱۰۱۶   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر غلامعلی بهروزی

        بنام خدا

        دوش از او غصه گرفتند ،که پری ناز، به دل، آمده بود

        ور نه این غم به دل ما ، چو سری باز، به دل، آمده بود

        آمده خنده کنان ، مست ،  ز بیداری یک ، چشم سیاه

        دل ما سوخت که او هم، چو گلی ناز، به دل ،آمده بود

        چه مبارک شده امروز، که یاران ،همه در تربت پاک

        به تماشای گل و حافظ شیراز، گُلی قند ،به دل ،آمده بود

        به بهاری که گل و عطر، شده ، شهد شکر، تربت او

        غزلی از تو غزالش ، چو پری ناز، به دل ،آمده بود

        مرحبا دوست، همان جمعی و لقمان و محبی، گل یاس

        شده بارانی به دل ، جفره خودش ناز ، به دل ،آمده بود

        حیف از آن لحظه ی دیدار و فهیمه شده، اوجی چو نسیم

        به نسیمِ گلِ بارانی و مجنون، پَر آواز ، به دل، آمده بود

        به زبان آمده گفتم ،به فهیمه  شده لیلای دلم ، برگ امید

        مژدهِ وصلِ نسیمِ خوشِ نوروز، گلی ناز ،به دل ،آمده بود

         

                                                                                       بهروزی 1/1/91               

        به مناسبت جمع دوستان در ساعت سال تحویل در حافظیه استاد جمعی استاد لقمانی مهندس جفره ومحبی راد (مجنون) بارانی زاده و خانم مژده زنهاری خانم فهیمه زارعی و خانم اوجی از زحمات استاد مهندس جمعی و مهندس جفره نازنین بسیار قدر دانی می کنم  

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0