سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        شال نارنجی

        شعری از

        غلامعلی بهروزی

        از دفتر شیراز من نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۵۴۷۶
          بازدید : ۱۹۳۸   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر غلامعلی بهروزی

        رقص گل هم ، یخ به دامن کرده است 

        در هوایی مه گرفته ،

        شال نارنجی به گردن شور و غوغا کرده است

        گوشه ی شال است و شانه ،

        مثل یک بال کبوتر، بال بالی کرده است

        چون غبار پشت پایت آمدم

        زلف و گیسو دست باد

        چشم عاری از ریا  در رقص باد

        شال نارنجی به دستم یادگاری مانده است

        اندکی با خنده های ریز و مست

        با نگاهی روی شانه رنگ گل افتاده مست

        من دویدم تا بگیرم دست تو

        چون که افتادم به صورت یک غباری مانده است

        من نگاه و دور دست هم دست تو

        در میان خاک راهت یک شَبَه با جای پایت مانده است

        صبر کن تا بگویم بعد از آن

        جان من هم در همان دستان تو جا مانده است

        در خیالت شورِ احساسم هنوز

        زود باشد باورش ، شیرین زبانم رفته است

        حسرت یک بوسه بر دستان عشق

        تا قیامت می کُشد من را خدایی کرده است

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0