سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    من اینجا

    شعری از

    علی جوانمرد(تنها)

    از دفتر تنهایی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۵۳۳۸۰
      بازدید : ۴۷۹   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
    آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)

     
    من اینجا، زمستان و برف و سپیدیِ یادت
                     کجایی؟ الهی شوم من فدایت ، فدایت
    من اینجا  سپیدیِ برفُ دلِ بی قرارم
               فدایِ نگاه و وفا و جفا و صفایت
    من اینجا نگاهم به برف و دل پراز حرف واما
               سکوتم، سکوتی غریبانه از یاد و نامت
    من اینجا مگر با دلِ غمزده می توانم
            نباشم به یاد تو و گریه و خنده هایت
    من اینجا زتنهایی و غربتِ دل ننالم
           چرا؟ دل خوشم بر تو وعهد ومهرو وفایت
    من اینجا اسیر جفایِ زمستانِ سردم
           رهایم نکن نازنینا، نکردم رهایت
    من اینجا به امید دیدار،چون سپیدیِ برفم
              دل و جان و هستی و ایمان بدادم به راهت
    من اینجا چو برفِ زمستانی م، پر زامید
           شود هاتف غیب رساند به گوشم صدایت؟
    من اینجا رهایم ، چو برف از دلِ آسمانها
             چه خوش بود گر می فتادم به زیر دو پایت
    من اینجا پریشان دل و چشم بر راه
              صبورم ، صبورِاز غم و درد انتظارت
    من اینجا همه هستی م را فدای تو کردم
             فقط یک نفس مانده از من ، و آن هم برایت
    من اینجا رها و فراموش گشتم ازفراق ت
                      کجایی؟ الهی شوم من فدایت ، فدایت
     
                                              علی جوانمرد...نهم بهمن 95
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۵۷
    درود گرامی
    غمگین و زیباست خندانک
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۳۲

    شاعر گرانقدر
    جناب
    علی جوانمرد
    دلنشین و غمین
    سلام
    علی جوانمرد(تنها)
    يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۵۳
    سلام و درود بر ادیبان بزرگوار.ارادتمند شما هستم و دلگرم از اظهار لطفتان خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0