جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه سالاریه (پرستو)
آخرین اشعار ناب فاطمه سالاریه (پرستو)
|
منو ببخش عزیزکم
که قصه هام قصه نبود
تموم این ترانه هام
پراز صدای غصه بود
***
ببخش منو که شب شدم
میون روز و لحضه هات
با شعله ی داغ سکوت
آتیش زدم به خنده هات
***
ببخش منو که تشنهام
تنشنه در تو گم شدن
ای خسته از آزار من
با من دوباره حرف بزن
***
اگه صداتو بشنوم
تا ته غصه میپرم
برهنه میشم ازغمو
شبو ازاینجا میبرم
***
من ازتو باغ آسمون
واست ستاره می چینم
کنار برکه ی دلت
هم دوش آینه می شینم
***
منو ببخش عزیزکم
اگر چه خاموشت شدم
تو این فضای عاشقی
مترود آغوشت شدم
***
ببخش اگه ندیدمت
تو شهر خیس گریه ها
خورشیدتو گرفتمو
کشوندمش به سایه ها
****
ببخش منو ، که تشنه ام
تنشنه در تو گمشدن
ای خسته از آزار من
با من دوباره حرف بزن
****
اگه صداتوبشنوم
ترسو ترانه میکنم
شیشه ی تار قلبمو
روبه تو آینه میکنم
***
دس میبرم رو کاغذها
شعرو واست پوس می گیرم
غزل غزل تا ته شب
از لب عشق ، بوس میگیرم
****
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده ای ناب و عالی خلق کردید
دستمریزاد و احسنت
موفق و موید باشید