جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر حمید حمیدی زاده(همزاد)
آخرین اشعار ناب حمید حمیدی زاده(همزاد)
|
با الهام از "مرا به چهچهه ای عاشقانه مهمان کن "
از سرکار خانم وزیری و با سپاس از ایشان:
مرا به بوسه ی گرمی شبانه مهمان کن
سکوت خلوت شب را سپیده باران کن
در آن سکوت و تماشا ، ستاره ها بیدار
چو بید در دل مهتاب ، مو پریشان کن
تو شانه کردن گیسو به دست من بسپار
و دستهای مرا در سپیده پنهان کن
شکار گاه دلت دشت لاله و خون شد
شکار چون من شیدا ، به تیر مژگان کن
پرنده نغمه بخواند به زیر چتر بهار
به زیر چتر نگاهت، مرا غزلخوان کن
به اشک چشم بشویم گناه آدم را
کنون نه سیب و نه گندم، مرا تو درمان کن
به سان باد بهاری که گل بیفشاند
برقص و چهره ی همزاد را ،گل افشان کن.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.