جمعه ۱۱ آبان
قدر شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ۰۷:۰۰ شماره ثبت ۴۸۳۱۵
بازدید : ۵۹۶ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
مهربان صاحب نَیا امشب کسی در خانه نیست
خانه هست امّا ببخش آقا کم از ویرانه نیست
هر دری خواهی بزن اما در این خانه نه
زیر این سقف آدمی دلتنگِ آن دردانه نیست
بازهم رد میشوی از کوچه ها با چشم تر
دانه میپاشی، کبوتر در پی آن دانه نیست
انتهای کوچه رفتی نام آن را هم بخوان
نسترن،مریم، شقایق ،غیرتش مردانه نیست
عقلها در چشم و میسنجد هرآنچه دیدنیست
کس خریدار تفائل یا که آن افسانه نیست
پس ببار ای بارش رحمت به خاک دیده ها
تا نیایی هرچه را گویم هنرمندانه نیست
شب 23رمضان1395/4/9شب قدر
#زارع_سخویدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست