جمعه ۱۱ آبان
فاصله شعری از فرشید پوشنده
از دفتر آسمان ابری نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۳۱ شماره ثبت ۴۴۲۲۵
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب فرشید پوشنده
|
آمدم!!!
می روم!!!
به دنیا آمدم...
از دنیا می روم...
همین...
جایی برای ماندن نیست...
زندگی تنها فاصله ای است بین آمدن و رفتنم...
باختم!!!
می برم!!!
زندگی را به حسرت دنیا باختم...
کوله باری از خستگی این فاصله با خود می برم...
امیدوارم!!!
می ترسم!!!
به همراهی تو در این فاصله امیدوارم...
از سپردنت به کوله بار حسرت می ترسم...
زنذگی ام!!!
مرگم!!!
زندگی ام با تو...
مرگم بی تو...
این فاصله با تو آرزوست...
واین مرگ بی تو زیباست...
________________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.