سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    / همه چیز تمام شد/

    شعری از

    عیسی نصراللهی( تیرداد)

    از دفتر غم نامه نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۲ شماره ثبت ۴۲۹۳۵
      بازدید : ۴۳۸   |    نظرات : ۱۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)

    به ماﺩﺭﻡ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ
    ﺟﻠﺪ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ
    ﻭﻗﺘﯽ
    ﺩﻭ ﺟﻔﺖ ﮐﺒﮏ ﺭﻭﺷﻦ ﺭﺍ ﻭﺍﻧﻬﺎﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻫﺴﺎﺭ
    ﻋﺸﻖ /
    ﭘﺪﺭ ﺭﺍ ﺍﺭﺯﺍﻧﯿﺘﺎﻥ ﺁﻧﺴﺎﻥ ﮐﻪ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺁﻓﺮﯾﻨﺸﻢ ﺭﻗﻢ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﯿﺤﺴﺎﺏ /
    ﺳﺤﺮﮔﺎﻩ ﺩﻭﺷﯿﺰﻩ ﺗﮑﺮﺭ
    ﺑﺎﺯﻭ ﺩﺭ
    ﺑﺎﺯﻭ
    بﺴﻮﯼ ﻣﻄﺒﺨﮕﺎﻩ ﺍﺑﻠﯿﺲ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺩ/
    ﻭ ﺍﺑﻠﯿﺴﯿﺎﻥ ﺩﺭ ﺷﻤﺎﺭﺵ ﻗﺮﺍﺭ ﻓﺮﺍﺯﻣﻨﺪﯼ
    ﻗﻬﻘﻬﻪ ﻋﺸﻖ ﮐﻮﺑﯿﺪﻧﺪ ﺑﺮ
    ﺩﺭﮔﻪ ﭘﺎﺭﯾﻨﮕﯽ /
    ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺁﺩﺭﯾﻨﺎﮎ ﻭ ﺑﺮ ﺑﻠﻨﺪﺍﯼ ﻧﯿﺎﯼ ﺭﺍﺗﯿﮑﯽ
    ﻣﺸﺘﻬﺎ ﺑﺮ ﺳﯿﻨﻪ ﺩﺭﮐﻮﻓﺘﻨﺪ /:/
    ﮐﺴﺎﻥ
    ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺩﺭﻓﺶ ﻧﮑﻮﻫﯿﺪﻩ ﺑﺮﻧﯿﺎﻣﺪﻧﺪ
    ﻭ ﺧﻮﻥ ﺳﺮﺥ ﺗﺰﻭﯾﺮ ﻫﻼﮐﺖ ﻗﻮﻡ ﺳﯿﺎﻩ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﮐﺮﺩﻩ
    ﺑﻮﺩ /
    ﺑﺎﻭﺭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺗﺮﻧﻢ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ
    ﺩﻭ ﻋﮑﺲ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻟﺐ ﺣﻮﺽ ﺩﻟﺪﺍﺩﮔﯽ ﻋﺼﺮﻧﻮﯾﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻨﻨﺪ /
    ﺭﻭﺷﻦ
    ﺑﺎﻣﺪﺍﺩ ﺧﻔﺘﮕﺎﻥ ﺷﺎﯾﺪ ﮔﻮﺭﻧﮑﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮﯾﺴﺖ
    ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺍﯾﻦ ﺧﻔﺘﻪ ﺩﺭﺗﻨﯿﺪﻩ ﺑﻼﯼ ﺟﻠﺪ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺳﺨﺖ
    ﻣﻨﻨﺪ /
    ﺑﺎ ﺩﻭﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻫﺘﻤﺎﻡ ﭘﺎﺭﻩ ﺩﺳﺘﺒﻨﺪﻫﺎ ﻫﯿﺒﺖ ﺳﺮﺥ ﻣﺎﻧﺎﯾﯿﺴﺖ /
    ﻋﻼﻣﺖ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺭﺍ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ

    ﭘﺪﺭ
    ﺩﺭ ﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﻫﻔﺘﺎﺩﺳﺎﻟﮕﯽ ﭘﻮﺗﯿﻦ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎﭖ "ﺩﻥ ﺍﺳﺘﯿﻮ ﭘﺮﺯﺍ " ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﯾﮏ
    ﮔﯿﻼﺱ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺁﺷﻮﺏ ﺟﺎﻥ ﺍﻓﺮﻭﺯ /
    ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮﺑﺎﺯﺍﻥ ﺣﻘﯿﻘﺖ
    ﺻﺒﺤﮕﺎﻫﺎﻥ ﺗﺎﺑﻮﺕ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﻧﺪ
    ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ
    ﺳﺒﺰ ﺷﺪ /
    ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺩﺭﺁﺳﺘﺎﻧﻪ ﺩﺭ
    ﺗﻠﺨﺘﺮﯾﻦ ﻗﺒﺎﯼ ﺯﺭﺩ ﺑﻨﺪﮔﯽ ﺍﺵ ﺑﺮﺯﻣﯿﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ
    ﺩﯾﮕﺮ ﺁﺯﺍﺩﺷﺪﯾﻢ/
    ﺑﺮ ﺟﻠﺪ
    ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻣﻨﺴﻮﺥ ﺑﺮﺩﮔﯽ /
    ﺑﺮﺑﻠﻨﺪﺍﯼ ﺗﻨﻔﺲ /
    ﺩﯾﮕﺮﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺗﻤام شد



    سروده ی فوق هیچ جنبه ی سیاسی ندارد بلکه این نظر زندگیست که بر من فتاده است/عیسی نصراللهی سال 93 ./
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0