سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      شکوفه های سیب

      شعری از

      آرزو پناهی(باران)

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۱۷ شماره ثبت ۴۲۶۵
        بازدید : ۱۳۰۲   |    نظرات : ۲۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آرزو پناهی(باران)

      پنجه سردِ فراموشی را
      عبورِ خاطره ای
      به گوشه گیری فریب خواهد داد
      بزاقت را در کام بخشکان
      که شیرینیِ قندت بنشیند به دهان
      گریزی نیست از شرمِ کرسی تو
      چراغ ماه می سوزد
      -با رنگ طلا-
      و شعله انار
      مغرور
      با برقِ مهتاب جان میچکاند
      بر تنِ تو
      بانویِ بیخیالِ باد
      برایت قاصدک میرقصاند
      فاصله بر بامِ خانه میگرید
      چشمهایت را ببند
      که آرزوهایت
      از سفرِ آسمان باز می آیند
      و صفحه انتظارت
      -با شوخی باد-
      تا ابد بسته خواهند شد
      تقویمهایت زین پس همه سرخند
      زردیش با آتشِ
      چهارشنبه سال آشتی خواهد کرد
      و تو
      سرخیش را بر گونه خود
      - خواهی دوخت-
      برگهای سیب با شکوفه هایش بر سرت
      باران خواهند شد
      باور کن!!

      راستی یادم رفت!
      حال من خوب است!!
      نه به خوب بودن تو
      شادی کن

      آرزو(باران)



      استاد سپید ،لولی وش گرامی جسارت قلمم را ببخشید.
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0