جمعه ۱۱ آبان
شاید که عشق را به سرت شعله ور کنی ( زلال پیوسته قافیه دار ) شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۳۹۴
بازدید : ۹۶۹ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
آن چشم داغ تو
من را کشانده بر سراغ تو
زل می زنم به نقطه ی ثقلت مگر دمی
نوشم ز سایه ی چراغ تو
گیرم فراغ تو
دستم به دامنت
این گل مران ز گلشن تنت
شاید که عشق را به سرت شعله ور کنی
باشد دلم شکسته مسکنت
سوزم چو خرمنت
شعر فوق در وزن « فعلن مفاعلن » با تکثیر دومی می باشد:
فعلن مفاعلن
فعلن مفاعلن مفاعلن
فعلن مفاعلن مفاعلن مفاعلن
فعلن مفاعلن مفاعلن
فعلن مفاعلن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.