جمعه ۱۱ آبان
تقدیم به ساحت مقدس مولایمان علی (ع) شعری از رشید حیدری(نادرگلی)
از دفتر یاس سپید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ۰۰:۲۸ شماره ثبت ۳۸۱۵۱
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر رشید حیدری(نادرگلی)
آخرین اشعار ناب رشید حیدری(نادرگلی)
|
علی خورشید دین آرامش جان
امام مسلمین تفسیر قرآن
علی شیر خدا مولود کعبه
به احمد داده اول عهد وپیمان
علی هست باب علم.دریای احسان
به حلم اوبرترین.مولای عرفان
علی خشم خدا.درباب ظالم
نوازشگرپدرهم.بایتیمان
علی قاضی به عدل .مشهورسلطان
سرسلسله خلیل.عبادالرحمن
آگاه زرازهای خفته دردل
جنت به رخ علی نمایان
علی شمع ولایت.روح قرآن
اکسیر وجود.جمال یزدان
ازخاور دین.طلوع کرده
سرمنزل عرش.باحسین جان
علی گوهرعشق.اسمای سبحان
سلطان وجود.عقل ایمان
تاج سرانبیای عالم
ازذریه اوست امامان
تقدیم به ساحت مقدس امیرمومنان علی (ع) 1394/0۳/31مصادف با4رمضان رشیدحیدری(نادرگلی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.