جمعه ۱۱ آبان
|
|
هندی:
मैं मन भूमि मामले में एक सामयिक रात
मेरे मामले बसे मेरे मन में भूमि
उस रात मैं मेरे लिए एक कविता लिखी।
मैं स्मृति और दु: ख और जुदाई से लिखा
और मैं एक सुनता है कि बहुत रोया
लेकिन तुम नहीं थे, तुमने सुना नहीं, मैं मेरी बाहों किया
तब ही मैं केवल कमी है.....
تلفط:
ایک رت کبی کبی تومهری خیا می رهو
میری زندگی که باسی هو توم تومهری خیل می رهو
وو رهت کی تومنی میری لیی کویته لیکه ته
میری غم آر دوری سی لیکه ته
مینی پری آر مینی رویه اوسکدر
لیکن توم نهی تی,نهی سونه تونی,موجی بهومی نهی لیه تونی
اوس وقت می اکیلی تی صرف اکیلی
دری:
یک شب گهگاهی در فکرت بیافتم
سر و سامان زندگیم هستی در فکرت بیافتم
آن شب که شعر نوشتی تو برای من
نوشته بودی از یاد و غم و دوری من
خواندم و اشک ریختم آنقدر که شنود کس
اما نبودی,نشنیدی,مرا آغوشم نکردی
آنگاه تنها بودم فقد تنها .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.