سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      آشتی

      شعری از

      سهیل اروندی

      از دفتر پا ئیز نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷ شماره ثبت ۳۷۲۲۵
        بازدید : ۵۱۴   |    نظرات : ۶۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سهیل اروندی

      صدای ارسالی شاعر:
      آشتی
      ........
       
      ♫♫♫
       
      برگای این دفتر کاهی را نقشی نمونده
      ابی جوهر نشانی نی رنگی نمونده
      ♫♫♫
      جلد رنگی کم رنگ شده اما بوی دست تو داره
      فراموش کردی اما همه برگاش حرف تو داره
      ♫♫♫
      ترانم بود شهد تو ، نا امیدم کرد قهر تو
      بیشتر کرد خاطره تو شوق اشتی با مهر تو
      ♫♫♫
      اگر حال منو داشتی این خاطره ها رو دوست داشتی
      دفتر خوشبختی رو با رفتن ناتموم نمی گذاشتی
      ♫♫♫
      دل کندن تو از من منو گیج کردهُ دیوانه
      مگه می شه با این کابوس بمونم این خانه
      ♫♫♫
      دلم می گه که این نزدیک حال منو داری
       خیلی سختِ ببینم حال زار منو داری
      ♫♫♫
      بگو با مهربونی ، دوسم داری
      اشتی کن با سلامی بگو دوستم داری
      ♫♫♫
      سهیل اروندی/ 28/2/94
      ۱۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0