سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 4 خرداد 1403
    17 ذو القعدة 1445
      Friday 24 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۴ خرداد

        در مدح مولا علي (ع)

        شعری از

        حسين شادمهر

        از دفتر شعــر آئيني نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۵۰ شماره ثبت ۳۶۳۹۱
          بازدید : ۵۲۹   |    نظرات : ۳۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        چند رباعي در مدح مولا علي (ع)
         
        احمد غم خويش با علي (ع) مي‌گويد
        اسرار به مرتضي علي (ع) مي‌گويد
        نازم به علي كه عالم از روي نياز
        با صوت بلند، يا علي (ع) مي‌گويد
        ***
        خورشيد محمد (ص) و علي (ع) چون ماه است
        اسرار حيات را علي(ع)  آگاه است
        من مفتخرم كه شيعه‌ي نام وي‌ام
        گلبانگ دلم، علي(ع) ولي الله است
        ***
        با يك دل پاك و صيقلي مي‌گويم
        از عشق امام اوّلي مي‌گويم
        «لولا علي لما خلقتك»، دل من!
        از روز نخست، يا علي(ع)  مي‌گويم
        ***
        در گلشن عشق، مرغ جانانه شدي
        در مسلخ عشق، مرد مردانه شدي
        از عشق به عشق، يك علي(ع)  فاصله است
        از خانه در آمدي و در خانه شدي
        ***
        مولود حريم كبريا است علي(ع)
        پرورده‌ي مهد مصطفي است علي(ع)
        آن شير خدا،  شاه عرب، ماه نجف
        معناي نزول لافتي است علي(ع)
        ***
        در مدح علي(ع) زبان چه قاصر شده است
        ديوان به علي(ع) كتاب فاخر شده است
        جز عشق علي (ع) هيچ ندارد دل من
        فضل و كرمش اميد شاعر شده است
        ***
        التماس دعا
         حسين شادمهر ، رجب 1394
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0