سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 21 خرداد 1403
    4 ذو الحجة 1445
      Monday 10 Jun 2024
      • روز جهاني صنايع دستي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۲۱ خرداد

      بعد از تو یاد گرفتم!

      شعری از

      مجتبی شه ستا

      از دفتر دل نوشته ها ! نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۳۰۳۷۷
        بازدید : ۸۸۱   |    نظرات : ۳۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی شه ستا

                            
      دیگر یاد گرفتم !
      خوب من !
      شاید ندانی که من ، بعد از تو یاد گرفتم که اشک هایم را تنها با دستهای خودم پاک کنم.
      یاد گرفتم دیگر منتظر هیچ دستی در هیچ کجای این دنیا نباشم.
      من ، آموختم که همه رهگذرند !
      بعد از تو دیگر یاد گرفتم ، گاهی اوقات در حذف شدن کسی از زندگی، حتما" حکمتی نهفته است و دیگر نباید اصراری به برگشتن او داشته باشم.
      زندگی بعد از تو به من آموخت که انسان ها مانند عکس هستند. اگر بیش  از حد و زیادی بزرگ شان کنی ، کیفیت شان پایین می آید.
      شاید باور نکنی مهربانم ، که این را هم یاد گرفتم که زندگی هیچ گاه کوتاه نیست. ایراد در این است که ما ، زندگی را دیر شروع می کنیم.
       بعد از تو یاد گرفتم ، محبت کردن به هر کسی ، ساختن اوست و بدی کردن به هر کسی هم ، باختن به اوست. و من در کنار تو ، همیشه خواستم یک عاشق سازنده باشم ، نه یک عاشق بازنده !
      خوب من !
      رفتن تو به مانند سوزش شلاقی بود که مرا از خواب بیدار کرد و این شاید برایم به مراتب بهتر از نوازش دستی بود که خوابم کند.
      من همیشه خواستم تا برای تو فقط و فقط ، یک کلمه دلگرم کننده باشم و نه دنیا دنیا تعریف و تمجید از تو در زمان موفقیت و کامیابی ات  !
      بعد از تو یاد گرفتم ، که صداقت چه هدیه گران قیمتی است و نباید آن را از انسان های ارزان ،انتظار داشت.
      خوب من !
      بعد از تو ، من دردهایم را به دور خود نخواهم چید تا دیواری شوند و من محبوس میان آنها شوم. من یاد گرفتم که آنها را به زیر پای خود بگذارم تا پله شوند. من نمی خواهم نگران فردای نیامده باشم. خدایی که دیروز و امروز بود ، فردا هم در کنار من است.
      پس من ، بدون تو هیچ گاه تنها نیستم........
      بدرود خوب من !
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0