جمعه ۱۱ آبان
سوز دل شعری از نسيم خسرونژادصبا
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۲۸۸۹۱
بازدید : ۹۳۰ | نظرات : ۱۲۱
|
دفاتر شعر نسيم خسرونژادصبا
آخرین اشعار ناب نسيم خسرونژادصبا
|
چگونه ســــوز دل از سر نگيرم؟
چگونه پای غـــم ...دَر بَر نگيرم؟
صبا با اين دل غمگين و بي تاب
چگونه مثـــلِ آتش...، دَر نگيرم؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.