جمعه ۱۱ آبان
ابر بودم ای نسیم شعری از مهدی حق طب
از دفتر .... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۲۸۵۸۳
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی حق طب
|
ابر بودم ای نسیم
دل خوش از وزیدنت
گفتمت بیا رویم
گفتی ام کجا؟چرا؟
گفتمت به هر کجا
به هر سرا که دل خوشیم..
.
گفتمت روانه شو
برگهای جنگل وقار را
ورق زنیم
باغهای خشک و این بهار را
به هم زنیم
گفتی ام منم نسیم
دوستدار رقص سبزه های دشت و دوستدار پنجره
دوستدار ابرهای کوچک و
صخره های بی سره
گفتمت بیا ببر
خانه ام میان صخره های سخت
تکه های هیبتم برای تو
ناگهان وزیدی از کنار من
ونهان شدی کنار پنجره
دشت رقصه کرد و خواب ماندی ای نسیم،
و منم در این میان
گفتمت که این چنین
گفتی ام که آن چنان...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.