سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    مدال عشق

    شعری از

    محمد علی شیردل

    از دفتر شعرناب نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۰۰ شماره ثبت ۲۷۱۹
      بازدید : ۹۴۷   |    نظرات : ۱۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد علی شیردل

    شب است و چشم دنيا كور و من در انتهاي شب به پرواز تو مي انديشم اي تنها ترين عشقم

     

     زمين و آسمان لالند و تنها جغد مي خواند

     

    سرود شوم غربت را.....

     

    و من تنها در اين تاريكي مطلق

     

    كه پاي چشم هايم را شكسته تيره گي  شب ، بدنبال تو مي گردم ....

     

    تو اي عاشق ترين عاشق .....

     

    خدايا:  چاره كن دردم

     

    بدنبال  قناري  در كدامين دشت سرسبز گل وريحان و بانونه ......

     

    كجا گردم ......؟

     

    كجا خالي كنم كوه غم و اندوه  اين بخت سراسر غصه و دردم ؟

     

     صدايي دلنواز آمد .... ز راهي دور

     

    نسيمي آمد و بوي قناري داشت  همراهش

     

    كشيد بر گونه ام دستي و اشكم پاك كرد آرام و روحم را نوازش كرد

     

    و آرام از من  دلخون سئوالي كرد :

     

    غمگيني ؟

     

    چرا از دامن اين  شب ، كه هر عاشق به آني از رخ معشوق دلداده هزاران بوسه مي چيند،  تو اشك و ناله مي چيني ؟

     

    تو گويا چون مني شيدا و سرگردان كه هر شب از فراق يار....  مجنوني و تب داري 

     

    تو گويا در سيه بختي  ، چون من اهل و  نسب داري

     

    ولي بشنو تو اي عاشق

     

    مبادا تا وصال دوست......

     

    كه فرجامش بسي نيكوست

     

     دست از جستجوي خويش برداري!!!

     

    تو اي عاشق :::

     

    نترسي در مسير نيل رويايت  ......  

     

    اگر بيني سرِ داري 

     

    كي بي كوشش نمي يابي.....

     

     مدال عشق ِ سرداري .

     

    مدال عشق سرداري ....

     

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر
    ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

    Guest

    ،

    میثم الهی خواه(قاصدک باران)

    ،

    نازنین ازیدهاک

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0