سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        اگه فردا نیومد چی ؟

        شعری از

        روح اله محمدی

        از دفتر بارانی نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۲۵۵۵۰
          بازدید : ۴۸۱   |    نظرات : ۱۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تو بهت اولین دیدار / به وقت رفتنت گفتی
        قرار بعدیمون فردا / وجودم پر شد از سستی
        ..........
        سکوتی کردم و...عقلم / میگفت دیوونه دست بردار
        اگه فردا نیومد چی ؟ / تو میمونی و یک آوار
        دلت را پس بگیر حالا / ز درد عشق دوری کن
        اگه فردا نیومد چی ؟ / بیا درمان زوری کن
        نزار که دل بره با اون / همینجا ختم کن کارو
        اگه فردا نیومد چی؟ / بیا بشنو تو هشدارو
        ..........
        به دل گفتم تو چی میگی؟ / که بانی همین کاری
        اگه فردا نیومد چی؟ / نمیخوام بشنوم زاری
        دلم میگفت باخواهش / نزار این عقل حاکم شه
        به عقل خالی از احساس / بگو فوری بره گم شه
        ........
        قضاوت کار سختی بود / میون عقل و احساسم
        دل وامونده حاکم شد / می دونستم که حساسم
        .............
        سکوتم را شکستم زود / زبانم گفت با فریاد
        قرار بعدیمون فردا / همینجا هرچه بادا باد
        ..........
        کنون فردا و فرداها / من و تو مست تکراریم
        از این عقل بد اندیش و / بدون فهم بیزاریم
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0