جمعه ۱۱ آبان
سقوط شعری از زهره زاهدی
از دفتر دنیای پریسکه هایم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۲۵۳۹۰
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
ماه هم سقوط می کرد
اگر اجازه نداشت
دورت بگردد !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.