جمعه ۱۱ آبان
حسرت پرواز 12 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ۲۱:۳۸ شماره ثبت ۲۳۹۸۵
بازدید : ۴۰۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
فصل خزان مي رسد موسم باران سلام
شاه طلا پوش دهر،جام جهانت به كام
ديده ي گريان تو سردي و ويراني است
بوي نم برگ و خاك از تو رسد بر مشام
مرگ غم انگيز برگ صبح دل انگيز تو است
چوبه ي خشكي كني روي درختان به شام
پنجم آذر كه شد موعد ميلاد من
تا به چه روزي شود اين همه غربت تمام
شاعر آزاده ام بنده ي بندي ني ام
فارغم از حسرت ثروت و جاه و مقام
دم زده عمري ز مي در تب آواز خود
تا مگر از مستي اش دست رسانم به جام
زآتشم آشفته تر،دم به شرارم فزون
سوخته ام در پي پختن اين عقل خام
خسته ز وارستگي در پي عشقت دوان
در پي صياد اگر پاي رسانم به دام
عشق نديدم ز كس گر همگي دم زدنند
دل بشود مبتلا نام نهد سر به بام
بوي خوش عاشقي در شب هامون وزيد
كاش كه روزي شود نام ز عشق تو نام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.