جمعه ۱۱ آبان
حسرت پرواز 4 شعری از محسن نصيري(هامون)
از دفتر حسرت پرواز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۲۴ شماره ثبت ۲۳۵۸۲
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محسن نصيري(هامون)
آخرین اشعار ناب محسن نصيري(هامون)
|
سرنوشتم ز ازل از غم و ميخانه نوشت
با مي ناب بنا كرد مرا خشت به خشت
دست دهقان ازل تا كه در اين دامن زد
تخمه ي غم همه در مزرعه ي آدم كشت
كار نيكان چو گدايان ز پي مزدي نيست
دست يزدان به نكويي گل آدم بسرشت
همه از دامن او آمده و بر گرديم
به همان دامن زيبا كه بنامند بهشت
هرگز آدم نكند كار بد ار مي دانست
كه چه شرمنده بخواهد شود ازكرده ي زشت
هدفم از ازل آن است كه عاشق باشم
اين بهانه است كه مسجد بود و دير و كنشت
در تنم گنجش اين خواب كه ديدم نبود
كه پس از خواب دلم گشته هراسان و شگفت
دل هامون كه نگاه تو به خوابش آمد
تا كه بيدار شد از خواب ز سوز تو برشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.