جمعه ۱۱ آبان
حال خوش شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۲۳۴۹
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
حال خوشی دارم کنون دل داده ام دست جنون
تا کی؟ در این نامردمی دل را نمایم غرق خون
زین پس به غفلت دل خوشم خارج کن ای دل آتشم
باید بسازی با همه من هم روم در این رمه
سازش کنم با این وآن گویم که وهم است و گمان
دشمن به زجرم می کُشد همدل به بحثم می کٍشد
بیگانگان از هر طرف چاقو کشیدند بر کنف
برخی که درکم میکنند هرچند در این عالم کمند در مصلحت خامش سدند جویای آرامش شدند
این عاشقان فایده در دست گرفتند قاعده
زینرو به دل گفتم خموش بهر بقای خود بکوش
این دل ولی از بخت ِ بد افکار من را کرده رد راحت ندارم از دلم (طوفان)ِ دل را غافلم
بداهه ای بود امیدوارم دوستان عزیز در جهت معنی و فنی نقدش نمایند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.