سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      بخشیدمت

      شعری از

      مینا فیروز

      از دفتر دلسردی نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۲۱۵۶۵
        بازدید : ۸۵۱   |    نظرات : ۱۲۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مینا فیروز

      کنار ثانیه دلتنگی

      روی صندلی گهواره ای گذشته

      می نوشم

      قهوه تلخ جدایی را.....

      بخار

       

      شیشه پنجره تنهایی را گرفته

      می نویسم:روزگار...

      گریه میکند

       

      چقدر سخت...

      لحظه تلخ جدایی رویاها

      چه امیدی را نا امید

      چه ناامیدی را امید بودم

       

      ولی پوچ...

       

      حالم این روزها

      دگرگون از

      آلودگی دلهاست

       

      دیگر لبانم جایگاه بوسه هایت نیست

      دیگر دلم تنگ مهربانیت نیست

       

      نگران عهدی نباش که شکستی!!

       

      بی خبر از من بگذر

      خبر از من

      تورا

      سردوشکسته میکند

       

      نگران سرفه هایم نباش

      از سردی نگاهت

      سرماخورده ام!!

       

      دستانم

      زیر آستین هایم...

      طاقت دیدن جای خالی

      دستانت در باور نبود!!!

       

      دیگر بدن همچو بلورم

      همانند شب

      سیاه...

       

      در نبودت

      زمانه بی رحمانه تازیانه

      تنهایی را بر بدنم زد!!!

       

      مخاطبم تویی

      تویی که

      روزی فقط نگاهت مرا دید!!

      حال

      دیگر

      صدایم راهم نمیشنوی!!!

       

      مفردمذکر غائب لحظه هایم

      برای رفتنت

      شانه هایم استوار است

      برو...

      من در نبودت

      خیانتت را بخشیدم

       

      به بودنت عادت ندارم

       

      پا روی شانه هایم بگذار

      از میان شعرهایم عبور کن

       

      خدا پشت وپناهت

      من بخشیدمت

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0