جمعه ۱۱ آبان
بخشیدمت شعری از مینا فیروز
از دفتر دلسردی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۱۸ شماره ثبت ۲۱۵۶۵
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۱۲۵
|
آخرین اشعار ناب مینا فیروز
|
کنار ثانیه دلتنگی
روی صندلی گهواره ای گذشته
می نوشم
قهوه تلخ جدایی را.....
بخار
شیشه پنجره تنهایی را گرفته
می نویسم:روزگار...
گریه میکند
چقدر سخت...
لحظه تلخ جدایی رویاها
چه امیدی را نا امید
چه ناامیدی را امید بودم
ولی پوچ...
حالم این روزها
دگرگون از
آلودگی دلهاست
دیگر لبانم جایگاه بوسه هایت نیست
دیگر دلم تنگ مهربانیت نیست
نگران عهدی نباش که شکستی!!
بی خبر از من بگذر
خبر از من
تورا
سردوشکسته میکند
نگران سرفه هایم نباش
از سردی نگاهت
سرماخورده ام!!
دستانم
زیر آستین هایم...
طاقت دیدن جای خالی
دستانت در باور نبود!!!
دیگر بدن همچو بلورم
همانند شب
سیاه...
در نبودت
زمانه بی رحمانه تازیانه
تنهایی را بر بدنم زد!!!
مخاطبم تویی
تویی که
روزی فقط نگاهت مرا دید!!
حال
دیگر
صدایم راهم نمیشنوی!!!
مفردمذکر غائب لحظه هایم
برای رفتنت
شانه هایم استوار است
برو...
من در نبودت
خیانتت را بخشیدم
به بودنت عادت ندارم
پا روی شانه هایم بگذار
از میان شعرهایم عبور کن
خدا پشت وپناهت
من بخشیدمت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.