سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      این به اون در!...

      شعری از

      فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)

      از دفتر عشقولانه های معکوس! نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۲۱۵۲
        بازدید : ۸۸۲   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)

      تو رندی، من قلندر؛ این به اون در!
      تو ورّاجی و من کر؛ این به اون در!
      منو از درّ و مرجان آفریدن
      تو رو از مهره ی خر؛ این به اون در!
      تو زشت و لوس و شوت و بی کلاسی
      ولی من ناز و دلبر؛ این به اون در!
      منم «بدپیله» یِ طنّاز و خوشگل
      ولی تو مثل انتر؛ این به اون در!
      منو خوندی تو \"بابا\"! ترش کردم!
      بهت گفتم که \"مادر\"! این به اون در!
      تو از «توفان نوح» موندی؛ ولی من
      شدم از «سونامی» تر؛ این به اون در!
      نمیّام توی دستت، بس که لیزم!
      نخواستی بی افِ شر؛ این به اون در!
      کند بدجنس با ناجنس پرواز
      نه کرکس با کبوتر، این به اون در!
      تو رو کردم اسیر روی ماهم!
      خودت رفتی از اون ور، این به اون در!
      ولی باز اومدی توی دل من
      شدی از دیگرون سر؛ این به اون در!
      منو خل کردی و مثل تو گشتم
      ز جمع عاقلا پر؛ این به اون در!
      میون دست هایِ چاق و چله ت
      شدم چون غنچه پرپر؛ این به اون در!
      ولیکن باز خوشحالم عزیزم
      که هستم با تو همسر؛ این به اون در!
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0