سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۹ خرداد

        دستهای کوچک آن دخترک

        شعری از

        رضا محمدی (شب افروز)

        از دفتر ناز نگاه نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۵۶ شماره ثبت ۱۹۹۱
          بازدید : ۶۹۴   |    نظرات : ۱۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)

        دستهای کوچک آن دخترک

         

         

        شیشه ی ماشین من راپاک کرد

         

         

        با نگاه بی گناه و حسرتش

         

         

        این دل بیچاره را غمناک کرد

         

         

         

         

         

        او مگر چند ساله بود–آخر چرا؟

         

         

        حق او از زندگانی این شده

         

         

        در کجای قسمت و تقدیر او

         

         

        سرنوشتی اینچنین تعیین شده

         

         

         

         

         

        آن نگاهش حک شده در خاطرم

         

         

        صورتش معصوم بود و ناز بود

         

         

        چون تبسم روی لبهایش نشست

         

         

        پیش من مانند یک اعجاز بود

         

         

         

         

         

        خیره شد درچشمهای من ولی

         

         

        مهربانی را تقاضا می نمود

         

         

        پاسخ این چشمهای مهربان

         

         

        آخرت را مهر و امضا می نمود

         

         

         

         

         

        چون محبت را به من تقدیم کرد

         

         

        این دلم شرمنده شد در پیش او

         

         

        از نگاه مهربانان عاجزم

         

         

        جان فدای چشم خیر اندیش او

        ------------------------------------

        sabafrooz--11/12/89

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0