سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 31 شهريور 1403
  • آغاز جنگ تحميلي، 1359 هـ ش - آغاز هفتة دفاع مقدس
18 ربيع الأول 1446
    Saturday 21 Sep 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      شنبه ۳۱ شهريور

      آه ای دنیا، امان ( زلالی برای روانشاد سجاد کهنسال )

      شعری از

      ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

      از دفتر زلال نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۱۹۵۸۱
        بازدید : ۸۵۹   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
      آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )

       

      .

      آه ای دنیــا، امـان

      می کشد داد از تو هر پیر و جوان

      موقع جان دادن از هر کس ستانی داده هات

      بـر  تـرازو  می نهی سود و زیـان

      غصّه ها داری گران

      .

      بارها دل خون کنی

      روح را از لانـه اش بیـرون کنی

      گیـری از دست لطیـفش اختیـار محض را

      باز در داد و ستد افسون کنی

      خلق را مغبون کنی

      .

      پیـشه ات هجـران بُـوَد

      دوست و دشمن به تو یکسان بود

      آه ای دنیــا، ز جنس غم کـه داری اسلحـه

      تیـــربـارانیت  کارستـــــــــان بــود

      آتـشت ســوزان بــود

      .

      از میان، سجّاد رفت

      مثل اینکه  نو گلی  در باد رفت

      شاعری دلداده در  گلزار اهل بیت (ع) بـود

      بـی تملّـق، بـی ریـا، آزاد رفت

      عمر بر تو داد رفت

       

      .

       

      تحت تأثیر هجرت ناگهانی شاعر جوان تبریزی – روانشاد سجاد کهنسال ( قلندر )

      مهرماه 1392

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0