سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        لالایی برای فرزانه مقدسیان

        شعری از

        محمدرضا پهلوان(عرشيا)

        از دفتر احساس ياس عرشيا نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۳۶
          بازدید : ۹۹۳   |    نظرات : ۱۰۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)

        فرزانه مقدسیان...

        نامی اشنا در اهل شاعری... هفته ی قبل در گذشتند... نام کتابشان«در خلوت دل» می باشد. ایشان شاعری بزرگ در دل تمام خوزستانی ها و به خصوص دزفولی ها هستند که هیچ گاه شعرهایشان رسوب نمی کنند. برای این بانوی شاعری فاتحه بخوانید. حیف است که از میانمان رفت حیف...

         

        لالا لالا فری* بانو

        چرا رفتی از این دنیا

        همه ماتم، همه غصه

        گرفتند از ره دریا

        لالا لالا عزیز دل

        چه شعرایی نوشتی تو

        خوشا روح قشنگ تو

        که گویم من بهشتی تو

        لالا لالا مقدس رو

        برای تو ببینم من

        شب شعر کران تو

        تو زیبایی همینم من

        لالا لالا برای شعر

        چه روزهایی سپر کردی

        چرا دنیای بی احساس

        فریِ_ ما خبرکردی

        لالا لالا گل خوشبو

        که مُرد از مرگ فرزانه

        تو شمع لاله ها بودی

        بگردم همچو پروانه

         

        اما شعری که برای سنگ قبرشان سرودم:

        قبر گلستان شد از مرگ فرزانه

        رود که بیجان شد از مرگ فرزانه

        حیفا کزین دنیا، گل پروری دادیم

        اشک به باران شد از مرگ فرزانه

         

        خدا رحمتشان کند آن بانوی موءمن 

         

         محمد رضا پهلوان (عرشیا) 15 ساله از اهواز

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0