سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      ترانه مسلخ عشق

      شعری از

      آمنه نقدی پور

      از دفتر ترانه ی اجرا نشده نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۱:۵۰ شماره ثبت ۱۸۱۱۷
        بازدید : ۱۰۸۷   |    نظرات : ۳۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      اگه، که از سر چشمات بیفتم باز کم باشم
      نمی خوام تا ابد دیگه غزل خون ِ خودم باشم

      غزل خون ِ ولی قبلم به خون ِ عشق آغشته
      دلم از خنجر خورده، یه مسلخ پیش ِ تو زشته

      اگه که وزن ِ حرفامو غمت سنگین تر کرده
      خدا لحنم رو با عشق ِ تو آهنگین تر کرده

      توی چشمای تو بارون، تو را محبوب تر کرده
      غم شرجی بی وقتت، هوامو خوب  تر کرده

      پریشونی موهاتو، توو قاب ِ قلب ِ من جا کن
      یه جای امن بعد از این تو قلبم باز پیدا کن

      دلم دنبال ِ دستاته، توو دستات عشق خوابیده
      نباید رو بشه دستات برای عشق تهدیده

      چشات لالایی ِ خوابه، نگاهت گور ِ مهتابه
      توچشمات منشأ نوره، یه خورشید پشتشون خوابه

      باید مدیون ِ چشمات شد از این خونی که پا کردی
      که تیکه تیکه قلبا را تو این مسلخ چه ها کردی

      بها داده به قلب ِ من همین زخمای پیوسته
      واسه قلب ِ بها دارم، شدم به عشق وابسته

       

      سراینده:آمنه نقدی پور

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0