جمعه ۱۱ آبان
بجای تو شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۳۹ شماره ثبت ۱۶۹۶۸
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۱۱۴
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
کسی هرگز به دلداری نمی آید بپای تو
نشیند گر دو روزی هم سکندرخان بجای تو
دراین دنیای پر حیله تو گشتی یاور تنها
همیشه درگه عشق است برای ما سرای تو
تو ای عاشق ترین یار ولایت در فرج خوانی
همیشه در طنین باشد به گوش ما نوای تو
نمی دانم چه سازم زین سپس من با غم هجر
به این زودی دلم بغض غم است اندر هوای تو
به یاد همرهی هایت . بود تا جان به تن ما را
غزل گوید اگر (طوفان) بود تنها برای تو
جمعه 25 مرداد - مشهد مقدس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.