جمعه ۱۱ آبان
شرط شعری از دلارا
از دفتر قلب گمشده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۱۵۰۷۶
بازدید : ۱۲۴۴ | نظرات : ۸۴
|
|
نه می خوام عاشقم باشی
نه می خوام به یادم باشی
نه می خوام برگردی
فقط بگو چرا و برا چی سر نابودی ام شرط بستی ؟!!
*************************************
نگاه نکن به سردی ام
به بی خیالی ام ..به نادیده گرفتن ام ... به نبودن ام
به خندیدن ام ...
فقط به خاطرت رفتم .. نیستم ..آروم شکستم ...
عاشقی ام را به شب بردم به خلوتم به تنهایی ام
******************************************
به آتش کشیدی وجودم را ..کافی نبود ؟
که به باد می دهی خاکسترم را ..!
خودت تراشیدی سنگ قبرم را کافی نبود ؟
تماشا میکنی با خنده زنده به گور شدنم را..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.