جمعه ۱۱ آبان
بهاری شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۱۴۸۹۰
بازدید : ۸۶۱ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
یکی آمد برای فتح و یاری
دعا بهر فرج بنموده جاری
پس از ایام سازش با اجانب
شده جبران همه آن شرمساری
پس از سازندگی های دروغین
شکوفایی شد و . امیدواری
برای حفظ وحدت بین امت
به تهمتها نماید بردباری
به تقلید از امام راحل ما
تمام فکر و ذکرش شد بهاری
تولی و تبری شیوه ی او
به نزد دشمنان با استواری
اگر ظلم و ستم آمد ز یاران
عدالت را کنون گفتیم . آری
(بهار بی خزان بر ما مبارک)
بخاطر موعد آنرا سپاری
این شعر را بدون پیش نویس در اینجا آورده ام
و نظرم تنها مصرع اول بیت آخر (بهار بی خزان بر ما مبارک)
میباشد
ماده تاریخی شروع دوران بهاری 1384 به ابجد می باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.