سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 13 خرداد 1403
    26 ذو القعدة 1445
      Sunday 2 Jun 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۳ خرداد

        دلا

        شعری از

        مهدی خدایی (آیدین)

        از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۳۷ شماره ثبت ۱۴۸۵۰
          بازدید : ۱۰۱۰   |    نظرات : ۵۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        طبیبم گر تویی درمان نمی خواهم دلا نگارم گر تویی جانان نمی خواهم دلا . اگر کل عالم مرا از خود براند پناهم گر تویی آمان نمی خواهم دلا . طلوع صبح من با نور دیدار توشد چراغم گر تویی رخشان نمی خواهم دلا . بسویی گر روم آنجا کجاست صراطم گر تویی پایان نمی خواهم دلا . تمام رنگ گلها گر مرا در بر بگیرد بهارم گر تویی الوان نمی خواهم دلا . چو تقدیرم اگر دنیا مرا دیوانه بیند قرارم گر تویی عنوان نمی خواهم دلا . اگر مجنون به چشمی از جهانش دل برید حصارم گر تویی جولان نمی خواهم دلا . بهشت و دوزخ و عالم چه فرقی می کند کنارم گر تویی رضوان نمی خواهم دلا. . _______________ . مناجات عاشقانه با خدا... . 1. خدایا! اگر کل دنیا با من بیگانه شود و مرا از یاد ببرند، اگر تو بیادم باشی برایم کافی است... . _____________ 2. . بار الها ! اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم ، اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم ، اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند با خون جگرم خواهم نوشت،،، دوستت دارم، دوستت دارم ودوستت دارم، . . . . مجنون تو آیدین _______________ 3. . خدایا! اگر زمان متوقف شود اگر زمین زیر پایم خرد و نابود شود اگر وجودم تکه تکه شود یا جان بی مقدارم از بدن خارج شود اگر تو بخواهی با تمام وجود، می پذیرم اما فقط از تو یک خواهش دارم و آن این است که در لحظه قبل از مرگم اجازه دهی برای آخرین بار در این دنیا بگویم: دوستت دارم... شاید در آن دنیا بدیهایم اجازه ابراز عشقم را ندهند... . بدترین عاشق تو آیدین...
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0