سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    تکیه گاه

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۲۷ شماره ثبت ۱۲۶۴۶۰
      بازدید : ۸۰   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    نگاهِت بس به من احساس داده
    همش دیوونه‌ی چشمات هستم
    تو با هر کس که دیدم فرق داری
    تو رو تا عمر دارم می‌پرستم

    فقط با بودنت آروم میشم
    تو وقتی دور باشی در عذابم
    غزل پردازِ چشماتم عزیزم
    به عشقِت شاعرِ اشعارِ نابم

    تو باشی سوز و سرما نیست انگار
    تو واسم مثل صدها نوبهاری
    می‌دونم تا ابد با من می‌مونی
    می‌فهمم پای عشقت موندگاری

    اسیرِ مهربونی‌هات هستم
    برای قلب من یک تکیه گاهی
    تو هر شب نورِ عشقی نازنینم
    تو توی ظلمت من قرص ماهی

    نباشی کوچه‌ها دلگیر میشن
    فقط وقتی که باشی شهر زیباست
    بمون تا توی عشقت غرق باشم
    نگاهِت بهتر از امواجِ دریاست


    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۳۸

    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۱۱
    درود بزرگوار
    آیا در ترانه واژه هایی مثل"بس" کار برد دارد
    ترانه نباید محاوره روز مزه باشد؟ خندانک
    شاهزاده خانوم
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۴۹
    چقدر زیبا و بااحساس.. خندانک خندانک
    درود بر شما خندانک
    برقرار باشید خندانک
    جواد مهدی پور
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷
    درود بر شما جناب ملکی عزیز

    ترانه ی نابی سرودید

    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۳

    درود تان باد
    جناب ملکی عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲
    زیبا
    وبردل نشست
    هزاران درودتان باد
    خندانک خندانک خندانک
    یاسر کریمی
    چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۱۷
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    راحله حصارکی (راحیل)
    يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۰۳
    احسنت 🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0