سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      سردار صلح

      شعری از

      از دفتر دل نوشت فانوس نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۱۱۸۰۰
        بازدید : ۹۴۴   |    نظرات : ۳۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر

      توی رپ یه اصطلاح هست به نام dis که همون جواب دادن شاعری به شاعر دیگه است
      کسی که حرف اون یکی رو قبول نداره تو رپ در برابر یه موزیک میده که جوابش رو بده
      منم یه دلنوشتم در سبک رپ جواب همه حرفایی از رپرایی که حرفاشون رو قبول ندارم یا خوشم نمیاد ازشون...........
      به سه قسمت تقسیم شده :

      بند1:
      اگه تو خیابون هست ، پایین سرم
      قدرتم هست ، تو جوهر این قلم
      رو به اوج ، داره میره قدم
      حریفم نمیشه ، صد هزار نفر

      یه چیزی مثل ، پیچک دورمه
      این مشکلات ، خوریه تنمه
      شمایی که میگین ابله دورمه
      شروراتون ، نمک ِ روی ِ زخممه 
      ببین بچه خوشگل ، دشنام نده
      بدون دستای سنگین ، مشتاش بده

      اینو میگم برا آگاهیت
      نه جانی ام ، نه آگاهی
      من یه سربازم ،  که قدمهاش
      میره سمت اوج ، میکنه حقیقت ُ فاش
      نه کسی پشتشه
      پولم نداره ، بگیم باعث رشتشه
      یه پا لشکره ، خدا هم هست پشتیبان
      میرسه به خشکی ، بدون کشتی داش
      میجنگه با ظلم و کفر ، در زمین
      3 قدم رفته ، 4 قدم دیگه ، هست وزیر

      تو میگردی دنبال امواجی
      بزنه حرفای ، دلت ُ یک جا 
      میرسی به موج 1105
      صدای فانوسه ، که ایستاده بی جان

      اینقدر فرکانس موزیکام رفته بالا
      مورچه ها هم دارن فاز میگیرن حالا

      بند تکرار:
      همه میگن دستمونه ، آس گشنیز
      میدونی حرفاشون ، دروغی بیش نیس
      ما دست میبریم ، بدون هیچی
      به برگه نیس ، هست به هوش تیز ، بیست

      ادامه دارد...........
      فانوس
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0